Längtar lite

Jag längtar lite efter julen. För det första för att jag faktiskt är ledig från skolan, och det behöber jag nu. Men jag har alltid gillat julen, fråga min familj. Det är mer eller mindre ett lagbrott att välja julgran utan mig och jag bestämmer när det gäller pyntet.  I år blir det julbort på Ulriksdal den 11e dec och det ska bli riktigt trevligt. Sen ska jag som alltdid vara i stallet, massor, massor. Och Markus sa att det blir nyår hos han i år igen =)



Julgranen 2009. Det största skillnaden från när vi var små är mängden paket under som idag har sjunkit drastiskt =P

Per och Titti på julbordet på Villa Pauli förra året


Julafton och sista bilden jag har på farfar i livet. Det kommer bli tomt utan honom i år, men jag vet att du finns med oss ändå, precis som mormor gjort alla dessa år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0