Mot helgens slut

Så var det söndag igen då. Helgen har vart riktigt riktigt bra. I fredags så var vi ett litet gäng som sjöng sing star och spelade rappa kalja innan vi begav oss till [hg]. Väl där så pratade jag och Mia mest bort hela kvällen innan vi gick hemåt med ett stopp på statoil för lite mat. För vi vart ledsna på hg när det inte fanns någon pubtallrik eller veg pizza. Vi ville egentligen vara kvar till stad i ljus men våra magar vann den kampen. Rikard kom senare hem till mig, jag var typ vaken fortfarande då men ja inte i mitt nyktraste tillstånd. Vi sov och myste största delen av lördagen innan vi begav oss till stan och åt middag, mongolisk buffé =) Hur gott som helst!
Idag så slappar jag järnet och Rikard är på möte och sedan personalfest på NH. Ska kanske träna idag eller ta en promenad, det är superfint väder.

Imorgon så är det skola igen... Sen gymet med Johanna.

Nu ska jag njuta av min ledighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0