När jag egentligen

Borde plugga så gör jag annat istället.

Sitter mest och planerar en ny tatuering. Har små idéer i mitt huvud. Denna gång blir det helt klart en för hästarna. Detta för att alltid komma ihåg vad de betytt i mitt liv, under de år som man kan hamna som allra mest snett. Jag vill aldrig glömma det och de har format mig till den människan jag är och alltid kommer vara. Så är det. Ska till en studio i sthlm när jag åker hem om ca 3v och kolla lite hjälp med design å liknande.

I övrigt så har jag vart på hemköp för att påbörja kampen mot den ev urinvägsinfektionen på egen hand med hjälp av juice. Ska lämna prov på vårdcentralen imorrn. Men hoppas jag blir bättre tills dess!

Plugg var det.

you´ve marked me for life! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0