Så tar vi helg

Japp jag har nu tagit helg. Idag vart jag, Assie och Elina klara med vår rapport, inskickad och klar är den vilket känns superskönt. Imorgon blir det helledigt, tänkte börja dagen med en sväng i spåret, hostar fortfarande vilket är lite irriterande så vågar väl egentligen inte träna till 100% än, sedan ska jag och Rikard till Tornby, förhoppningsvis i nårgorlunda vettig tid, han jobbar inatt så vi får väl se.
Lite bitter över att den 2a div 3 omgången är nästa helg, för annars hade jag kunnat åka hemhem idag, hade vart nice. Åh jag saknar stallet, jag saknar att bara sitta på en häst, var senast i maj liksom. Det suger! big time. Hint till någon av er med häst i stallet ;)

Ska glo vidare på tv. ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0