Snart.... klar!

Snart är vi klara med fysiologikursen. it´s a Hallelulja moment! Fasen vad vi får slita denna veckan. och man kan ju tycka att det skulle sitta fint med att feedbacken på den sista uppgiften hade kommit, hmm nu eftersom han vill ha slutversionen imorgon! Men samtidigt är det inte tänkt att vi ska jobba med det utanför skoltid 8-17 och imorgon är vi schemalagda 9-17.. och jag tänker faktiskt ta helg efter det. Vi ska ju fira med att kursen är slut!

Men inget kan få mig riktigt arg idag för nästa vecka då får jag börja rida igen =D. På riktigt! Lektioner regelbundet Underbart!

Rikard och jag promenerade även till Tornby i höstvädret, det var mys. Och jag såg den första snöflingan, även om den var yttepytteliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0