staring in the dark

Ny vecka, ny modul i fysiologin, med ämnen som de täckte på 2 moduler förra året. Suck alltså. Speciellt eftersom jag just nu är lika mycket på topp som en ohissad flagga. Nej det är inte fantastiskt. Inget känns direkt fantastiskt. Igår var underbart, och samtidigt så insåg jag hur mycket jag saknar i hästarna här. Det suger. På ett sätt blir jag tacksam för det hjälper mig att förstå att det är de här djuren jag vill jobba med. Men jag har en svacka just nu, vilket även bidrar till att jag inte är den bästa av flickvänner... =/

Nej jag ska fortsätta gräva ner mig i fysiologiboken så att jag inte tänker så mycket på det jag saknar.

Men på fredag då ska jag hem, och jag ska pussa på Hubbe och Radi massa och fylla på mitt hästbehov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0