Surprise!

Är fortfarande hemma. Har även lyckats plugga. Är riktigt trött så tänker ta mig en tidig kväll så jag orkar upp imorgon. Någonstanns hoppas jag att Rikard kommer hit inatt för det är det mysigaste som finns att sova bredvid honom. Men logiken säger att han kommer sova hemma, så det så.

Dagens överaskning var i alla fall att min fina vän Markus ringde och sa att han var i Linkan =D. De skulle ut och ta en öl men jag bangar och låter grabbarna ha sin kväll (fast nu när jag skriver blir jag lite sugen på att haka på, men nej, behöver en nykter helg med vettiga tider och sömn, min kropp säger ifrån med huvudvärk och konstant trötthet.). Imorgon ska vi ses i alla fall =) Ska bli hur mys som helst. Har inte träffat han på superlänge jue.

Nej hörrni, vi hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0