Ta mig till solen!

Asså på riktigt jag är så stört trött. Trött fysiskt och psykiskt. Helgen var en ren befrielse utom att jag saknade Rikard massor. Kände imorse hur jag mycket jag inte orkar vara här. Samma sak dag ut och dag in, skolan är påfrestande och inget får en sådär riktigt lycklig. Just nu velar jag åter igen om vad jag ska göra med mitt liv. Avel och foder eller djursjukvårdare... Det ena känns svårare att lyckas inom, det andra vet jag inte ens om jag kommer in på. Vad vill jag egentligen? Jag vill må bra. Som förut.
Just nu vill jag bara se fram emot något. En resa vore helt optimalt. Utomlands, till sol, bad och värme. Och bara få vara, utan något att oroa sig över. Men det går inte. så istället så ska jag åka och träna och hoppas att jag känner mig lite bättre, men just nu är jag bara dödstrött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0