Tidig kväll och ladda för imorrn

Det har vart en riktigt trevlig kväll men nu är jag hemma. Jag, Emma och Elina slog på stort med 3-rätters middag. Mums! =) Satt kvar på hg till strax efter tol, typ 6h senare innan vi bestämde att sömnen vann över oss. 3 tjejer och dricka, ja vi kan snacka, länge och om allt. Rikard kom förbi också, han jobbar trots att han inte mår toppen. Lite jobbigt att jag och hans vän inte riktigt drar jämnt. Får prata om det där tror jag. hmm

Nej men nu ska jag sova och ladda inför iorgon för imorgon ska jag få RIDA! =D=D. Tog tag i mig själv när det kom ett mail idag om att det fanns platser kvar på prova-på barockridning (gammal ridstil med en hand ofta på spanska hästar) och bestämde mig för att åka med. Jag har ingen aning om vad jag ska förvänta mig eller hur personerna i LARK är. Men jag hoppas på det bästa. Bara att imorgon få sitta på en häst igen gör mig varm i hjärtat!

nu håller jag tummarna att Rikard kommer hit efter jobbet och vill krypa ner bredvid mig i min nybäddade säng <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0