Topic day

Har plugget riktigt bra nu på fm faktiskt. Klarat av kapitlena jag borde i min bok. Nu kl 13 ska vi få ämnena vi ska presentera imorgon. Vissa av dem ser mördande ut, andra helt ok, och andra inte så svåra alls. Orkar inte börja läsa i den andra boken jag lånat innan jag fått mitt ämne faktiskt. Men det är nice att vi har till kl 10 imorrn att förbreda oss, fast samtidigt innebär det att Jordi förväntar sig en superbra presentation typ. Aja kl 15 slutar Rikard jobba sen ska han hit å sen ska vi hem till han, blir till att fortsätta plugga där. Sen vid 17 blir vi upphämtade av hans mosters man för vi ska vara barnvakter åt Rikards kusiner när föräldrarna ska på föräldramöte. Hoppas jag fått ihop min presentation tills vi ska åka så kan jag bara öva på den under kvällen.

Håller dessutom på att styra upp lektioner med några tjejer där jag var å red barock. Hoppas vi får ihop det, just nu ser det ljust ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0