Typiskt dåligt

Åh röv! Vaknade 1,5h för tidigt idag för att jag behövde kissa, något som aldrig, aldrig händer mig. Och som jag misstänkte, ont gjorde det och jag har ont upp i urinledarna och i magen och är kissnödig hela tiden. FAN! Hej och välkommen urinvägsinfektion. Funderade ett tag på att försöka fixa det själv med tranbärsjuice, men nu har det gått 2,5h sen jag vaknade och jag vägrar ha detta längre än nödvändigt. Har gått igenom det förr och jag avstår om jag kan. Så nu har jag ringt vårdcentralen och de ska ringa upp om ca 20 min. Så hoppas jag på en tid.

Lutar åt att jag kommer bli hemma idag...men får se...

Hoppas ni mår bättre än jag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0