When something is missing

Ikväll är jag typiskt ensam. Har ju vart "bortskämd" med att få ha Rikard hemma från ca 05 på lördagen till 11 idag, det var 30h i sträck. Typ rekord faktiskt på de senaste 3 veckorna. Ja jag är bitter, för er som det inte framgår för. Att jag inte kan veta när vi nästa gång kan få spendera mer än ett par timmar tillsammans, eller timmar spenderar vi, fast sovandes så det räknas knappt. Det är det som är grejen, att jag saknar att vi inte har så mycket vardag tillsammans just nu. De timmarna vi har tillsammans som igår kväll när vi gick ut och åt middag och så, de är helt underbara, men efter en sån kväll suger det ännu mer att sitta hemma en hel dag och kväll ensam. =(
Jag kan inte säga mer än att jag förbannar dessa tre jobb, jag gör verkligen det. 2 hade räckt bra, speciellt med SOF också.

Det jag ville komma fram till är att en sån här kväll så saknar jag verkligen hästarna. Det känns som om det är så få saker som får mig sådär riktigt lycklig in i hjärtat. Jag längtar hem igen, hem till stallet och vännerna...
(och jag saknar Rikard)


Prosecco tycker det är skönt att bli kliad


My life will not be the same without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0