Worried

Igår var Rikard och jobbade och jag spenderade kvällen hemma hos honom med Snacks som sällskap. Hon visade faktiskt sin bästa sida igår. Somnade helt utslagen vid 23. Vaknade vid 04.30 och Rikard var fortfarande inte hemma än. Konstigt tyckte jag eftersom han hade sagt att han skulle hem direkt och inte dricka någon städöl efter kårallen passet. Aja inte alltför orolig så tänkte jag att det säkert bara tog lite tid att skriva rapporten. Vid 05, så började jag bli orolig. Ringde men nej, inget svar, fortsatte ringa fram till 05.30 och då får jag tillslut svar. Nej men mobilen låg på ljudlös i fickan. Vid det laget hade jag hunnit bli riktigt orolig, för faktiskt det finns mycket störda människor.

Aja somnade tillslut när han äntligen låg bredvid och fick gå upp 08.30, astrött. Ikväll blir det iaf en kväll med vännerna med vin, lite spel och ev singstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0