Back on track

Skolan satte igång denna vecka också, förvånande va? =P Nu har vi labb 2v framöver. Återigen ska vi titta på våra embryon, och förhoppningsvis så får vi faktiskt ett resultat så de inte bara dör för oss. Men nu har vi 56st istället för 12 så lite bättre förutsättningar.

Har även börjat smygträna igen, eller snarare mjukstartat efter förra veckans totalkollaps. Jag och Rikard tog efter lunch ca 1h promenad =) Kände att kroppen inte riktigt har återhämtat sig än, så ev kan jag träna på torsdag. Sedan vart det handling och så har jag planerat in vad jag ska äta denna veckan =D

Nu har jag skickat iväg ett fint och organiserat sektionsmail, och dessutom har jag underdagen lämnat in min första finale och ska nu se på dressyren och leta artiklar till vårt experiment.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0