Det gick ju....eh bra

Jobbade [hg] igår med trevligt sällskap av Johanna, Gustav, Claes och Niklas. Vi kämpade på bra bland utbytesstudenterna som överbelamrar dansgolvet. Mådde inte toppen annars igår, lite febervarning och ont i magen för andra dagen i rad =/
Rikard var där också och var sådär lagom onykter. Han ville överaska mig genom att han klippt sig, söt =) Aja efter lite tjafs och drama när vi kom hem så somnade jag 06 och väckarklockan ringde 2,5h senare. Då var det bara att kolla upp vad man skulle prata om på sin muntliga presentation senare och förbreda sig. Väl där så gick det verkligen åt skogen enligt mig. Klarade mig undan med något som motsvarar en 3 av 5 vilket är helt ok. Nu gäller det bara att bli bättre. Det var inte en jättefantastisk känsla att bli grillad av Jordi framför resten. Menmen...

Nu sitter jag och försöker sammanfatta vad alla pratat om idag så jag har något att utgå från imorgon när vi ska skriva ihop ett svar på problemet som ska publiceras under sena kvällen. Rikard jobbar ändå, vilket suger för jag vill bara ha han hemma hos mig. Kollar samtidigt på Livet på BB, fascinerande faktiskt.

Aja hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0