Helgen som gick

Jaha då ska vi se om vi kan summera ihop detta på något sätt. Förutom att jag och Rikard var och shoppade i Tornby i lördags så var det framförallt nollesittningen och nollephesten. Så nu är alla årets nollan ettan istället. Det var en riktigt lyckad sittning där vi fick rycka in som gyckel på sluttampen. Vi vet ju hur bra det brukar gå för oss att gyckla efter ett par glas vin och någon öl, men i lördags rackarns så bra vi var! Helt awesome! =D Phesten efter var helt ok, det var lite segt till å från.
Hem kom jag iaf framåt halv fyra på morgonen och därifrån och fram till söndag em var det typ kaos. Men även det ordnade sig och jag och Emma såg på film hemma hos Rikard medan han jobbade, tog mig liksom friheten att bjuda över henne dit eftersom hon bor ett stenkast ifrån. =P
Nu är ju skolan igång och efter 2 nätter som inte bestått av 8h sömn så är jag rätt trött och dessutom lite småförkyld i min näsa. Dock ska jag trotsa detta och ta mig till bodyjamen kl 19.15. Sedan kan jag krya på mig ons, tors innan det är TK och bastu för oss pateter på fredag =D

Är lite dåligt med bilder här i bloggen nu men min kamera har sagt upp sig och vill inte längre fungera =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0