I brist på annat

Så insåg jag vid ett snåret att jag faktiskt måste göra något av dagen. Eftersom Rikard skämde bort mig igår så tänkte jag att det är hans tur idag. För sedan kommer helgen och nästa vecka då vi inte har någon direkt tid för varandra. Och idag är som vår fredag eller lördag, imorgon är båda lediga fram till em då jag har bastu (ska börja festa med världens finaste Matsex) och han jobbar natt på NH.

Så idag har jag tänkt ut och förberett middag, för det är skoj, det där med mat när man har tid (och råd). Så det blir avokado med räkor och lite hackad rödlök, baconinlindad kycklingfilé (oinlindad quorn för mig=P)i ugn med färskpasta och pestosås, och sist chokladmousse... Bäst för honom att han kommer uppskatta detm jag är typ dödshungrig så jag ser iaf fram emot middag =D

(nu hoppas vi att inte han läser detta...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0