Impuls?

Jag och Rikard pratade idag om att han inte är så impulsiv, å då hävdade jag starkt att det är inte jag heller, eller nu har jag kommit på, jag brukade inte vara. Visst det är mycket jag planerar och tänker igenom idag, typ det viktiga, vardagen. Men jag skulle lätt kunna kasta mig iväg på en resa med kort varsel om jag fick möjlighet. Eller som nu, klicka in på netonnet, hitta en kamera för 699, kanske inte den bästa med ändå och köpa hem den. För jag har faktist pengar över denna månaden =D
Insåg ju det att nästa helg när jag ska hem till hästarna, då går det inte utan en kamera. Så är det bara. Så hoppas jag får den senast måndag. Det stog att det var direkt leverans på den så jag antar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0