Ineffektiv

Dagen har vart riktigt värdelös eller nästan i alla fall. Jag borde ha läst klart allt för imorgon vid det här laget, men jag har ingen motivation och ännu mindre (och framför allt) disciplin till att plugga hemma. Blää. Har fortfarande närmare 40sidor att läsa och Rikard är och jobbar på [hg]. Får väl se när han droppar in under natten.
Imorgon är det muntlig presentation och jag får väl hets läsa på mitt ämne imorgon bitti, usch vill inte, kommer hosta mig igenom halva presentationen också, har en enorm rethost som gör att jag hostar mer eller mindre konstant.

Är väl tur att jag har mycket just nu, annars skulle jag nog må sämre av tanken att inte få träffa Careful mer. Någon dag kommer det slå mig, eller det gjorde redan i söndagskväll. Men då fanns Rikard där. Beredd att trösta å försöka förstå, och fylla det tomrum som hon lämnar i mitt hjärta. Jag är så himla lycklig över att vi hittade varandra. Att hittat någon som jag nu sakteliga börjar våga ty mig till. Utan han hade jag inte mått så bra som jag faktiskt för, besvarad kärlek är helt klart det bästa botemedlet.

Nej nu ska jag se klart House och sen läsa klart.


Jag, Careful och hennes föl Prosecco

Han har vuxit, nu närmare 4månader gammal: Prosecco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0