Inte alltid som man tänkt sig

Dagen har riktigt sugit musten ur mig. Problemet vi skulle lösa var rätt så klurigt å svårt och det kändes inte som vi var motiverade alls. Speciellt inte efter att hela fm gick till att läsa artiklar utan att få svar på något. Så till slut så tog glöden slut och hjärnan var mos och vi valde att vara nöjda med det vi hade fått ihop. Jag var inte helt nöjd men men nu är det som det är, pallade liksom inte tjafsa. Så packade ihop och gick till torsdagskröken för att dricka öl och äta lite med trevligt sällskap.

Är hemma nu och har en del att fixa med. Ska bland annat tvätta... Inte superskoj men måste göras.

Kan ju även säga att annat i livet är som en berg-och-dalbana. Men börjar sakta inse att jag måste sikta på att ta hand om mig själ i första hand, göra det som jag måste och sedan får resten lösa sig utmed vägen, det får sin tid när det passar och tills dess så får det finnas bredvid och när jag är ledig.. typ

Nehepp nu ska jag göra lite nytta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0