Kräftskiva

Efter en rätt tung vecka i skolan så är jag nog inte ensam om att få släppa taget lite ikväll. Och det passar för ikväll ska vi ha kräftskiva!!! Håller på att göra mig i ordning för fullt. Det är vi i kära MatSex med diverse respektive och lite annat löst folk som har bestämt oss för att faktiskt göra detta i år. Bättre sent än aldrig. Är galet taggad faktiskt. Om vi hamnar någonstanns efter ja det lär vi märka. Men oavsett så vet jag att jag ska vara på utbildning kl 10 imorgon och ser den som en fet parantes. För sen imorgon kväll då är det patetfest med fulvinsrunda och ja den helgen blir det bara all in! Hade ju faktiskt en lugn helg förra helgen. ;) Och som ett tillägg så är jag glad att Rikard ska med ikväll =)

Några av kvällens deltagare:


Emma med blandlöken i Frankrike


Niklas och Jonatan (fast Jonatan ska vi klara oss utan ikväll för han överger oss för norrköping)


Cristoffer, Kim, Johanna, Gustav och Elina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0