Ledig dag!

Idag är jag ledig. Trodde ju att jag skulle fixa min final men inte har vi fått feedbacken av Jordi. Så idag står inte mycket på schemat. Ska hem en sväng och fixa min bankdosa och betala patetfesten. Ska även komma på någon mat till ikväll. Måste bara säga att min superfina pojkvän igår verkligen lyckades skämma bort mig =) Fick god middag med tända ljus och sedan lite godis. Typsikt supermysigt.

Annars är allt bra. Imorgon är det TK vilket innebär bastu för oss pateter. =) Ska bli riktigt roligt. Om jag är riktigt snäll så tar jag hand om disken här hos Rikard eftersom han jobbar till 19.

ha det så hörs vi kanske senare under dagen!


Bjuder på en bild från Ramis när vi var ute och red islandshäst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0