Man är ledig om man vill

Eller nästan i alla fall. Borde uppdatera MatNats medlemsregister vidare. Men kursen i skolan tar just nu alla krafter så tänker vara ledig ikväll. Dagens muntliga presentation gick i alla fall bättre än den förra för Jordi. Det är i alla fall positivt.

Efter skolan så begav sig jag, Johanna och Elina till Tornby för att handla inför fredagens kräftskiva. En sväng på systemet och Maxi. Längtar massa, hoppas på att min förkylning är i princip borta tills dess.

Imorgon ska det skrivas draft och sedan så får vi väl se vad kvällen har att bjuda på. Är lite inne på att försöka orka med en promenad. Ikväll verkar jag bli ensam i min säng. Känns ju rätt ruttet efter att jag valde att bo hos Rikard två nätter trots att jag inte vart på topp. Men men det får man väl leva med antar jag. Lite irriterande bara när man själv ser till och fixar så man kanske inte alltid är hemma fast man vill men inte får lika mycket tillbaka. =(


Avlutar med en fin bild på Anna och Cantos från i lördags. Nästa omgång är den 17okt och då har jag lovat att vara hemma och hjälpa till igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0