sova går först!

Nu har jag så gott som pluggat klart för dagen. Är galet trött nu så sömnen går före uppdateringen om helgen. Det tar vi en annan gång. Är i o för sig inte så förvånad över att jag behöver sitta uppe eftersom jag unnade mig ett träningspass idag =) Aforpower igen, sjukt awesome pass idag =D Är tänkt att det blir terminens första bodyjam imorgon, men jag känner att det halsonda börjar smyga sig på igen, dock tänker jag nog skita i det och bli frisk på ons/tors istället...
Juste, nästa vecka ska vi förbreda för en feromonlabb på fredagen, vilket innebär att vi i fyra nätter ska sova i samma t-shirt, i rena lakan, efter att bara duschat i en speciell tvål, och framför allt sova ensamma! =O Vad är det för skit liksom! Det är alla nätter nästa vecka som måste spenderas i ensamhem, inklusive helgen för då är jag i sthlm. Det kommer ju suga big time. Så därför hoppas jag att Rikard väljer att komma hit inatt när han jobbat klart på [hg]...

Nej hörrni,... höres imorrn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0