Study time

Vardagen har så sakteliga rullat igång igen efter helgen, kantat av valsnack och annat. Lagom till att skolan började igår så vaknade även jag med halsont, som om någon planterat in rakblad i min hals. Igårkväll så var jag riktigt risig, men min fina pojkvän fixade mat och pysslade om mig med te och halstabletter också=). Är fortfarande kvar hos Rikard för att plugga och försöka krya på mig. Var inne ett tag att förflytta mig hemåt, med efter en titt ut genom fönstret så nej. Är lite bättre idag, har fortfarande lite feberkänningar men halsen verkar ha gett med sig. Lär ju stanna här tills imorrn, då måste jag till skolan och sen ska jag hem och fixa och trixa och plugga...

Aja hörrni vi hörs

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0