TK-On the Rocks

Igår var helt awesome! Gick till bastun i sällskap av Johanna och Emma vid 16. Vi pateter (4v,CC och Pils) bastade och drack öl som traditionen säger. Det var riktigt roligt och trevligt. Vi beställde även dit pizza för att vi skulle överleva hela kvällen. Vid 22 drog vi på mellanfest hos mattepojkarna. Också trevligt med fulvin och Claes som tog komandot över spotify, sedan inträffade nattens enda drama som även det avlöpte relativt smärtfritt. Tillbaka till Kårallen med Emma och sedan så hängde vi där. Vad vi egentligen gjorde vet jag inte, drack öl, drink, åt mat, dansade och hade trevligt. Kravallen avslutades med Stad i ljus och sedan promenerade jag, Emma och Niklas hemåt. På väg ner för märkesbacken höll en person att råka ut för min vrede, men jag höll mig. Jag och Emma tog sällskap hela vägen hem då jag skulle till Rikard som timade helt perfekt. Vi somnade efter att ha pratat en stund om våra dagar.
Tyvärr skulle han jobba imorse å eftersom jag inte har någon nyckel dit fick jag gå hem vid 09.30. Inte taggad och lite bakis. Somnade om hemma och vaknade igen kl 16. Duschade fixade mat och flyttade mig till soffan. Är fortfarande trött så blir väl sova snart. Rikard jobbar så klart inatt igen. Men men, tack o lov verkar det som om han slipper passet imorgon å att vi få en kväll tillsammans.
Imorgon blir det utflykt till Skönero kött med Elina och flera. Ska bli spännade att se en ny gård, efter djurhållningskursen så är man lite nördig. De har iaf sin höstmarknad så vi ska dit å kika lite för att se hur deras lantbruk ser ut.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0