I Skåne

Närmare bestämt Brantevik, som ligger nära Simrishamn för de som undrar. Resterande familjen är iväg och har spelat golf. De borde komma hem när som. Jag och vovven har stannat hemma. En promenad längs vattnet har det blivit och sedan läst i solen. Flydde in framåt 16 när ögonen började klia. Har lyckats snika mig in på grannens internet också, nice säger jag, dåligt säger min rapport som hade skrivit mer effektivt utan internet. Skärpning! Inledning och material och metod ska fasen bli klart, och sedan har jag två (jävla) testamenten att skriva till de nya i styret. bläää

Nehepp, jag hoppas vädret håller i sig, att vi får god mat ikväll och att jag blir lite mer produktiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0