bye bye money

Nu ska jag göra mig iordning för att i höstvädret åka till stan med elina och shoppa järnet. Det är riktigt höstväder och nu ska garderoben uppdateras. Hittade ett par assnygga skor igår på Tornby för 600 som jag insåg att jag inte kan lägga pengar på om jag ska kunna shoppa annat. Så jag hoppas på ett par kopior på dinsko eller skopunkten, för det är vad jag har råd med. Ska även försöka hitta någon snyggt att parta i ikväll, annars åker det fram något ur garderoben. Har redan 2 kassar med kläder som jag måste åka och lämna men tänkte nog göra en till utrensning innan.
Sen har jag massa trist som måste handlas: sminkborttagning, ansiktskräm, nagellackborttagning....

Har inte riktigt greppat höstmodet, fast jag har aldrig följt något mode. Kör på det jag gillar och trivs i å hör sen. Insåg att det verkligen började låta som en störd modeblogg men nej, visst jag har börjat gilla kläder (jag vet mamma, galet!) men jag kommer aldrig blir hysterisk. Halva grejjen med att shoppa är ju att få snacka skit med den som följer med och jag vet att Rikard är överlycklig över att vara på Clas idag och inte i affärer med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0