Crêpes!

Ikväll har det stekts crêpes för kung och fosterland. 30 små vart det och sen gjorde jag räkstuvning och svampstuvning som fyllningar. 8 gjordes klart till mig och Rikard samt som matlåda medan resten görs klart på lördagmorgon inför en fantastisk dag med mycket vätska. Ärligt så var det första gången jag gjorde egna crêpes och jag undrar: varför har jag inte gjort det tidigare. Det är lätt och går ganska fort om man inte ska grädda 30 pannkakor.

Fick en fråga faktiskt på bloggen också. Om jag tror på Gud.

Tror det inte är någon hemlighet att jag jobbar som konfaledare och vart aktiv i kyrkan. Så för det första: jag räknar mig som kristen och ja jag tror på Gud. Sen vad min bild av Gud är, det är något helt annat som jag inte tänker sitta och försöka förklara här just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0