Första mördande passet

Efter att ha fördrivit tiden på skolan genom att se på lunchtävlingen: Packling. Det går ut på att man ska packa in så många nollan som möjligt i en lite nissan. MatNat gjorde bra ifrån sig och kammade hem segern. Sen gick jag och störde Mia i hennes doktorerande, ställde lite frågor om nästa vecka till Eva och kikade en sväng i bibblan. Tillslut ska jag ta mig till gymmet. Ett lugnt pass hade jag tänkt mig, eftersom jag tränat 2 dagar redan.
Då kommer det: Sms från Emil och vips så ska jag träna med honom. Fick snällt välja mellan axlar&rygg eller biceps&bröst. Det blev det andra med kommentaren då tar vi axlar&rygg imorgon. Och ja mina stackars muskler är trötta nu!

Har fått  i mig mat och ska iväg till mia för där vankas det tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0