Höns gillar inte regn

och jag gillar inte att behöva stå ute och titta på dem i regn och göra uppgifter där jag ska "lära" mig sånt som jag redan kan! Men annars är det bra..

... eller nja, efter svartan i lördags har jag börjat känna mig lite hängig och idag har jag hostat lite och känt av halsen. Den tänkta träningen ställde jag in och hoppas på en kryare känsla imorgon så träningen kan bli av.

Annars har jag hittat min drömutbildning (alltså rimlig), ett år på St Andrews university: Master i marine mammal science. Problemet är att smakar det så kostar det... som f-n. Kan ju söka scholarships och det lär jag göra, men i första hand ska jag dra i lite trådar och se om det kanske kanske kanske kan gå å få ett exjobb där..

Nu ska jag läsa artikel och sedan har jag läst allt klart för den här veckan, bara kvar att skriva ihop en 250 ords summary.

http://bio.st-andrews.ac.uk/pageset.aspx?psr=16

Här vill jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0