Long time no see

Bloggen har vart allmän död sen jag åkte från spanien. Spenderade 2v i Frankrike som var riktigt sköna. Nu är jag iaf i sthlm hos mamma och pappa. Igår var en riktigt fin dag. Jag åkte till stallet och skrittade runt sjön med Lydia och Tash på Cito. Mys i solen.
Sen lyfte jag frågan om någon ville gå på musikalen Robin Hood med mig på Kastellet efterosom jag är en musikalnörd. Så vi spontanåkte dit igår vid 16. Skulle egentligen skrittat sötaste Radieuse men det fick bli musikal istället i fina vänner sällskap. Den var sjukt bra och vädret var med oss tack o lov eftersom den spelas ute. Sen att jag tycker Jakob Stadell är Sveriges bästa musikalartisk gör ju inte saken sämre.

Bild lånad från Natasha

Idag står inte mycket på schemat och att ha bott med mamma och pappa i mer eller mindre 3v när man är van att sköta sig själv börjar bli jobbigt även om jag älskar mina föräldrar. Funderar därför på att ta tåget vid 15 till Linkan och återvända imorgon.
Får se hur det blir med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0