outside the box

Nolle-p är i full gång. Hela campus vimlar av nollan, faddrar i overaller och en och annan fadderist. För första gången är jag inte aktiv under nolle-p. Kände att jag inte hade ork eller lust. Men nu är det segt, att vara här men inte ha något direkt att göra. Alla andra som inte är aktiva pluggar till omtentor och min största höjdpunkt är den timmen jag har på gymmet. Det känns konstigt, att se livet utifrån. Det är som om man inte längre är en del av det. Men jag vet ju, vi finns kvar. Nästa lördag då kommer det göra sig påmint att vi byggt 3 fantastiska år tillsammans. Att vi precis lika mycket som alla aktiva nu är studenter. Vi är bara gamla... och bittra och tycker att allt var bättre förr, för så var det ju faktiskt.


Som nollan 2008 (fatta hur länge sen det är!)

I finaste stassen med några av de finaste vännerna. På lördag då kör vi "volleyboll"!

------------------------------------------------------

Btw så är allt annat som vanligt här... Det regnar, de som bor under oss bråkar och deras hund skäller, Rikard jobbar... är det nu man får längta tills plugget börjar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0