Bajsbrachen

Då har jag fått klart att jag ska mocka bajs även denna vinter. Är dock skönt att jag sa att jag bara ville jobba veckan efter nyår och inte veckan innan också som jag brukar eftersom jag de senaste 3 åren har behövt jobba med feber och en rejäl förkylning, dessutom har jag gått hoppkurs den veckan också. Det har alltid resulterat i ett nyår som inte hållt sig så långt efter 12 slaget för då har jag vart slut. Så i år ska jag försöka hålla mig frisk, och gör jag inte det så ska jag i alla fall ge mig en chans att bli frisk. Men det är rätt skönt att jobba lite, röra på sig och ta hand om alla hästarna och hänga i stallet som i the good old days. 37 h kommer jag få ihop och kanske kan rycka in om det behövs någon gång innan nyår. Annars är planen mellan jul och nyår att åka ner hit lite för att pyssla och rida i stallet här.


nyår 2009, strax innan 12-slaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0