då var det avklarat

Jahapp, då var tentan skriven sen ett par timmar tillbaka. Känns riktigt skönt. Vet inte alls hur det gick, men med lite tur så har jag klarat den. Har även pratat med Matthias om exjobb. Har ännu inte fått svar av Mats för att försöka få hjälp att komma på ett projekt jag skulle kunna göra i Wales. Så på fredag blir det en tripp till Kolmården i sällskap av Matthias och Johanna för att prata med Mats. =) Verkar det inte gå alls att få något vettigt projekt av det så lutar det mest åt elefanter (igen) för min del. Och då deras minne i samband med lukten. Mest för att jag vill ha Matthias som handledare och av hans projekt så är det på det som jag tror jag skulle trivas bäst eftersom skötarna på Kolmården är fantastiska människor.
Får se om jag ska träna idag. Måste oavsett skriva på min och Johannas essay.


Fina Bua och Saonoi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0