Julbord med släkten

Idag har jag vart riktigt driftig. Igår kväll skrev jag och Johanna på essayn från varsin den av landet. Vi är så gott som klara. Ställde klockan imorse och gjorde klart powerpointen och sedan åkte jag och pappa och köpte julgran. Rekordtid i år. Jag är riktigt riktigt kinkig med julgran. Den ska vara symmetrisk åt alla håll och tillräckligt tät. I år åkte vi direkt till förra årets fyndställe, fick samma kille som hjälpte oss få och jag sa direkt att jag är kinkig. Han plockade då fram en gran på 2 sek som han tyckte var bra, och jag tyckte lika, så den blev det. Jag tror inte ni förstår undret, första granen, på första stället. Har nog inte hänt sen jag började lägga mig i vilken gran vi ska ha hemma.
Släpade därefter taxen runt långpromenad. Dagens snöslask var inte hennes favvoväder. Sen bar det av till julbord på Ulriksdals Wärdshus med släkten. Riktigt gott och trevligt.

Nu ska jag snart gå och sova och sova tills jag vaknar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0