Julstämning i ensamheten

Är ensam hemma ikväll. Carro är i sthlm och Rikard jobbar, bara jag och djuren. Har precis sett på Elf på tv, precis vad som behövdes för att komma i julstämning. Nu lyssnar jag på julmusik och myser. Ska nog äta lite pepparkakor och dricka glögg också. =)
Imorgon blir det full rulle i stallet eftersom jag inte var där idag. Rida Yawatha, Ta in Campino och träna med honom, mål ett blir att ens få in honom eftersom han tappat sin grima i hagen och nu blir det till att försöka fånga in honom. Jag eller Johanna måste helst rida Thoebe också. Maria kanske vill att jag rider Hebe också. Aja ni hör, ingen rast och ingen ro. Men eftersom jag inte var där idag så ser jag verkligen fram emot det imorgon. =)


Myspys med salsa som hindrade mig från att plugga i pauserna =). Ni kan ju ignorera min något oentusiastiska min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0