less than 48h

till jullov! Nu är jag tillbaka i Linkan. Kändes lite jobbigt att åka tillbaka. Jag och mamma var i stan idag och handlade julklappar. Jag är jag i alla fall klar med alla mina julklappar. Det var galet mycket folk på Åhlens city. Aja, imorgon blir det först till att åka till Ängstugan och jag håller tummarna för att jag kan rida på Yawatha. I alla fall skritta och trava. Annars ska jag jobba honom i skritt i alla fall. Dessutom så blir det väl till att göra något med Campino.
Sedan måste vi skicka in vår essay och sedan är det till att öva in tisdagens presentation. sen om mindre än 48h då ska jag ha galet mycket jullov! Äntligen har jag och mamma bokat Yasuragi hasseludden 1natt i januari. Mys

Aja snart blir det sova här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0