Myskväll med prinsarna

Mådde något bättre framåt eftermiddagen men min mage är fortfarande upprörd. Jag och Åsa åkte till stallet och tog in Yawatha och Campino med hjälp av Felicia. Pratade med Felicia om att ha Campino inne på nätterna nu och hon tyckte det lät bra och hade funderat på samma. Så det ska nog fixa sig. Borstade och mös med Campino. Någon av de andra små vandalerna har bitit honom på nosen så jag smorde in det såret. Han stora sår på bakbenet ser ok ut också men fick borsta runt omkring och ta bort all lera. =) Tyvärr så har han börjat få lite mugg så då måste han vara inne mer. Yawatha har ett sår på höger bakben och idag så var han lite svullen under det. Så sprang med han och Felicia tyckte han såg lite halt ut, eller inte som vanligt. Så jag hade bara honom lös i ridhuset. Han är ju så tålig annars så när han faktiskt reagerar så tar jag det på allvar. Gick inte helt bra att borsta eftersom han var blöt från regnet. Men han fick också vara inne inatt och sova ordentligt utan hans plåster Quieto.


Campino är inte den som alltid ser gladast ut, han undrar alltid om man han någon baktanke. Men här ser ni hur han blivit biten på nosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0