Nej men visst, go ahead, förstör ALLT

Jag är så jävla besviken och nere. Allt känns förbannat hopplöst och meningslöst. Allt känns falskt. Vår essay var typ ett skämt, något som vi halvt räknade med, typ antingen har vi gjort rätt eller helt fel. Allt var bara fel. Så det blir till att börja om. Tror ni jag hinner vara i stallet. Jag hoppas, hoppas verkligen det. Tenta på ons. Couldn't care less. Är så sugen på att skita i den här kursen och sedan byta ut den mot något annat. Eller just nu är jag mest sugen på att lägga ner den här skolgången, hoppa av och försöka komma in på djursjukvård istället. Hoppar jag nu kan jag få CSN i 2,5 år till. Det täcker nästan hela programmet. För vet ni, det finns inte ett, inte ett exjobb som jag vill göra. Allt känns som ren hyckleri och det kommer sluta med att jag inte har ett jobb så grattis till mig. 3,5 år i soptunnan, så känns det just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0