nere på slätten

Har tutat ner till linkan för ett par dagar med hästarna. Red Yawatha barbacka och fick hjälp av Clara att göra rent hans sår. Nu blir det ett par dagar inne för den lilla skäcken för hans sår behöver läka och hans hovar behöver lite tid från lervällingen. Campino mår prima ballerina. Hans sår ser bra ut och han har myst ute i hagen hela dagen. From som ett lamm att ta in och imorgon ska jag jobba lite med honom och rida Yawatha.

Ridpasset då... Rätt seg häst idag. Han hade stelnat ihop lite men kände inte av såret något. La sig rätt mycket i handen så jobbade med att han skulle bära sig själv. Så bra att ha kapsonen att rätta med. Galoppfattningarna börjar sitta nu riktigt bra.

Lägenheten var ju en annan historia. Rikard kommer få städa direkt när han kommer hem från jobbet. Är mäkta irriterad över hur det ser ut här. Har röjt det värsta, men det ska jag fasen inte behöva när jag och Carro städade för 1v sen för att det skulle hålla sig något som när över jul.. Jaja jag ser framför mig en fin diskussion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0