Nyårsplaner - check!

Middagen är avklarad och det blev spenatsoppa eftersom frysen innehåller en hel del spenat som måste ta slut.

Min fina vän Markus ringde för en stund sedan för att bjuda in mig till årets nyårsspektakel. Har firat nyår hos Markus i 3 år nu och det är alltid lika roligt. I år blir det dock en lite vuxnare touch med ett mindre gäng ute i skärgården =D I år ska jag vara frisk, inte ha jobbat sen 7 på morgonen och vara mitt allra bästa jag! Nu håller jag alla tummar och tår för att Rikard kan få ledigt från (helvets) Clas Ohlson på nyår så han kan vara med. Då vore allt fantastiskt.

Jag och Adde tar alltid nyårbilder vid 12-slaget.. Eftersom hårdisken med alla bilder krashat (måste kolla om den går att fixa) så har jag från 08-09 och 10-11




Mer eller mindre fulla, alltid glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0