Prova nytt

Idag ska jag gå på Underground för första gången i mitt liv. Har dissat träningen och Kristians kettlebells pass nu både i fredags och på lunchen idag , och underground passet i måndags trots att jag sagt att jag skulle dyka upp. Men skolan har tagit över och jag har prioriterat stallet. men idag blir det av, ja antagligen kommer jag ångra mig, och jag kommer vilja gå därifrån. Men det ska bli galet skönt att träna igen. Har vart trött de senaste dagarna och antar att det faktiskt beror på lite träning den senaste dagarna.

Jag och Johanna är nu klara med vår draft. Ska bara läsa igenom den. Nu ska vi dricka glögg, sen ska jag kila hem innan träning. Få se om Jonatan kommer med eller inte, annars blir det gym med honom imorgon.


Jag och Jonatan för 1,5 år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0