tidigt sänggående

Ska faktiskt gå och lägga mig. Har ju tenta imorgon och jag har väl insett att det är ca 1 år sedan jag senast skrev en salstenta, eller iaf ca8 mån. Kommer inte ihåg om etologin var hem- eller salstenta. Rikard har gått och jobbat på hg, bara för att ingen annan kan tänka sig att hoppa in när en person blivit sjuk. Nej jag gillar inte folk med dålig arbetsmoral, speciellt nu när det inte är optimalt för Rikards rygg att jobba. Men han tycker ju att han är så cool med vakten så jaja, han får känna det.

Ska stålsätta mig för att folk kommer hetsa kring tentan in i den sista minuten, och det är det värsta jag vet. Folk som pratar om tentan, som om det är allt i hela världen. På fb, 2 min innan tentan i tentasalen, pratar om frågorna efter om man gjorde rätt eller inte. Tentan är för mig mitt "jobb" när jag är klar pratar jag gärna inte mer än nödvändigt om den. Då har jag ett annat liv att leva.


avslutar dagen med en bild på min söta söta kisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0