väckt av hantverkarna

Jag hatar att bli väckt plötsligt och sedan flyga upp ur sängen. Jag får lätt ont i huvudet och blir bara tröttare av det. Imorse så kom hantverkarna som ska fixa Rikards badrum redan 7.30 och inte 8. Alltså vaknade jag av en dörrklocka och folk utanför porten. Fick flyga upp och ta på mig kläder och nu 2h senare har jag huvudvärk och är supertrött. Nej, jag vill kunna snooza och komma igång i hjärnan innan jag måste flyga upp, vet att det senare passar vissa bättre, men inte mig.
Nu kommer Rikard bo här ett bra tag framöver eftersom han inte har ett badrum. Allt beror på hur fuktskadat det är och hur länge det måste torka.Antagligen innebär det att katterna slipper flytta på sig över jul och nyår.

Nu måste jag plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0