do you remember?

  • Jag måste välja vilka saker jag ska bli arg över, faktiskt tänka om det är värt det innan jag reagerar och kontrollera detta.
  • Lära mig att uppskatta det jag har mer och visa det.
  • Jag är avundsjuk av mig, tyvärr, och det måste bli bättre!
  • Lära mig att lita på människor, vilket just nu är svårt då jag alltid haft djuren som mina klippor.
Kommer ni ihåg att jag skrev de här sakerna till mig själv i december? Jaha hur har det gått då? Jo om vi ska börja från början: jag blir fortfarande arg, för mer saker än nödvändigt. Det beror framför allt på hur mycket saker som har byggts upp under dagen, typ. Dock så är det bättre. Skriker inte lika hysteriskt längre och bråkade faktiskt inte EN enda gång med mamma under 4veckor i jul (mycket stolt!)
Det andra då.. hmm ja just nu är det svårt. Går i vågor. I julas var jag riktigt duktig, men just nu är jag nere i en svacka så var ju bra att jag tog fram detta. Happy thoughts... Nej men fokus på det som är bra, för det är faktiskt bra.
Avundsjukan, ja med bebissteg går det framåt. Mycket tack vare att jag litar på Rikard så mycket idag. Men nja, bättre jag det bli.
Och det här med att lita på då. Knivig sak för mig. Speciellt när jag vart så bortskämd med djuren och familjen under julen. Dock vet jag att jag litar på min familj och mina närmaste vänner, det gör jag verkligen och de är de finaste i hela världen. (Så ni vet!)


(TK- aerobics tema och vi var snyggare än någonsin!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0