inte så pigg

Igår kväll så hade vi sektionspub och några av oss ur styret närmare bestämt jag, claes, mia, emma och jens stannade och bastade efter i sällskap av Nora, Gustav och Rebecca. Eller jag bastade inte eftersom jag inte får det med tatueringen, som för tillfället kliar som aldrig förr.
4 öl senare så begav jag mig hemåt och 3 tappra själar till hg. Jag var galet festsugen men övertalade mig själv att det inte riktigt var värt det och rätt läge.
Aja Rikard trillade in vid 5 snåret en bula rikare efter att en idiot tyckt att det var vettigt att skalla honom. Tur att jag inte var på hg för jag hade blivit så jäkla arg!
Lyckades dra mig upp imorse och gjorde frukost till båda mig och Rikard innan skolan drog igång. Nu står plugg på schemat!


Kommentarer
Postat av: Cilla

2011-02-23 @ 20:49:04
URL: http://cecbook.blogg.asew
Postat av: Cilla

När får vi se en bild på den nya tatueringen? :)

2011-02-23 @ 20:50:17
URL: http://cecbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0