nöff,nöff

Sitter i skolan och letar artiklar till vår rapport om grisar och berikning. Det är inte fantastiskt kul. Väntar på att Rikard ska bli klar så vi kan åka till Tornby och handla. Jag har inte ens frukost hemma! Funderar på det här med att bli nyttig, asså speciellt frukost, men ajg är så katastrof dålig på att få i mig mat på morgonen =/

Ikväll ska vi rida igen=D Jag och Johanna har planerat att vi ska byta hästar med varandra, jämfört med vad vi hade förra gången. Och Itano är asfin, fast egentligen vill jag bara mysa runt på Zambrano.

Kommentarer
Postat av: G E L I C A - En Partilletjejj <3

Heejsan, ge gärna lite feedback på Modellbilderna jag tog igår :)



//Kraaaam Angie <3

2011-02-21 @ 13:20:41
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0