Now it´s finally there!

Är så galet trött och har en huvudvärk som är till duga. Men jag vet att det har sina förklaring, tänker dock börja från dagens början.

Vaknade och vår stackars lilla vovve hoppar fortfarande på 3 ben. Promenad i solen på 1h med mamma. Sen åkte jag till odenplan för att äntligen tatuera mig. =D Efter 5h så var jag kvar. Av 5h så var det iag 2,5h där jag trodde att jag skulle döda någon. Så jävla ont det gjorde men så galet nöjd jag är =) (bild kommer!)

Efter denna pärs så mötte jag upp familjen på Riche för middag och fira pappas födelsedag (som han fick betala själv) =P Nej men mest en trevlig grej nu när alla var hemma. Missade ju förrätten men men. Åt god mat, drack ett glas vin som lindrade den första huvudvärken något. Nu var tanken att jag skulle se ett avsnitt gossip girl men jag orkar inte så det blir sova

Imorgon ska jag busa med Natasha och Lydia. Det ska bli skoj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0