ny vecka, nya tag

Nu börjar en ny vecka imorgon. Till helgen bär det av till sthlm. Pappa fyller år imorgon, på alla hjärtans dag. Det är det som är skönt för mig, för alla hjärtans dag har aldrig vart så hypat hos oss utan det har ju vart pappas födelsedag liksom. Aja lillebror blir stor (eller han är ju redan det typ) och fyller 20 den 1mars så får väl bli något dubbelfirande nu.
Denna vecka är sista labbvecka och för min grupp står det guppys på schemat. Ska väl bli hmm sådär men men bättre än annat.

Just nu har jag en såndär jobbig känsla i magen, där jag vill säga att allt kommer ordna sig, allt blir bra, det förändras inte... men min känsla säger emot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0